İşleminiz gerçekleştirilirken lütfen bekleyiniz.
Hesabıma Erişemiyorum | Üye Ol
star
star
star
star
star
note
35
none
148-006975
Miorre Dantel Minimizer Sütyen
watch
Katalog Fiyatı
¨ 35,95
Temsilci fiyatını görmek için lütfen Üye Girişi yapınız.
Stokta Var Ürün Tükendi
(Yeşil kutucuklara tıklayarak sepete ekleyiniz)
PEMBE
Ürünü sepete ekleyebilmeniz için üye olmanız gerekmektedir.

Romantik bir bahar etkisi...

Vücuda oturan elbise ve bluzların, gömleklerin içinde kendini rahat ve güvende hissetmek isteyenlerin imdadına minimizer sütyenler yetişiyor!

Bu ürün, göğüslerinizi toparlayarak size hareket özgürlüğü sağlarken, çiçek motifli dantel yapısı ve uçuk pembe rengiyle her daim baharı çağrıştıran romantik bir etkiye de sahip...

Kapsız, süngersiz, telli, sabit ayarlanabilir askılı, toparlayıcı minimizer sütyen...

Esnek, zarif dantel dokusu, geniş ve sabit omuz askısı, sırtı kavrayan geniş yan parçaları sayesinde sırtı kesmez ve kullanım rahatlığı sağlar.

%90 Polyamid %10 Elastane

star
star
star
star
star
TUBA KAYA
resimde görünenden daha güzel
29 Haziran 2019   01:40
star
star
star
star
star
GÜLCAN TASAR
Çok güzel ürün müşterim 3 tane birden aldı tavsiye ederim
28 Mayıs 2019   11:46
star
star
star
star
star
Fatma Demir
Bedeninizi alın, çok rahat çok kullanışlı ciddrn dedikleri gb sanki üstünde yok gb ve güzel toparlıyo
19 Mart 2019   01:17
star
star
star
star
star
Serpil Canlı
Rengi çok güzel bedeninizi alın duruşu güzel ama çok ince
26 Şubat 2019   08:59
star
star
star
star
star
İlkay Taşkıran
Beğenerek aldım hemen makınede yıkadım ve teli çıktı. Bunun oluşuna üzüldüm. Diğer türlü çok hoş.
25 Ekim 2018   00:38
star
star
star
star
star
Sümeyye Karakaş
Harika burda göründüğünden daha güzel kesinlikle tavsiye ederim bedeninizi alın 👍
24 Ekim 2018   22:30
star
star
star
star
star
Deniz Kurt
Guzel bedeninizi alin rahat .
26 Temmuz 2018   11:16
star
star
star
star
star
Filiz Dağ
Rengi harika bedeni tam ve rahat sanki yokmuş gibi gönül rahatlığıyla alailirsiniz.hangi bedeni giyiyorsaniz o bedeni alin.
14 Şubat 2018   17:14
star
star
star
star
star
Canan Akpullukcu
Bugün geldi, çok güzel, telli, dantelli, içinde astarı var, hemen denedim, çok çok rahat.
22 Aralık 2017   19:01
star
star
star
star
star
tülay güler
Renk müthiş adeta yok gibi halbuki teli de var ama hiç rahatsız etmiyor kalıbı geniş bir beden küçük alın kalitede güzel.sırtı çok rahat geniş kalıp kesmiyor cildi 👏👏👏👏💕
08 Aralık 2017   11:57
star
star
star
star
star
Aysun Ökten
Rengi harika bedeni tam ve rahat sanki yokmuş gibi gönül rahatlığıyla alailirsiniz
21 Kasım 2017   00:41
star
star
star
star
star
gülşah karaoğlu
urun harika herkese tavsiye ediyorum
22 Mayıs 2017   20:09
star
star
star
star
star
Hafiza Karaduman
Ürünü aldım normal 90 giyiyordum 95 almıştım çok büyük oldu nedeniniz neyse onu alin
01 Mart 2017   20:51
star
star
star
star
star
Fatma Şen
Harika bir ürün çok severek kullanıyorum.herkese tavsiye ederim.
14 Ocak 2017   22:49
star
star
star
star
star
Havva Doğu
Super bisey uzerinde yok gibi rengine diyecek yok zaten..herkes kendi bedenini alsin
03 Ocak 2017   20:50
star
star
star
star
star
İlke Can
ürün süper tereddüt etmeden alın
22 Aralık 2016   22:49
star
star
star
star
star
Melike KELEŞ
Çok güzel bir ürün hiç tereddütsüz alabilirsiniz bedeniniz neyse onu alın
13 Aralık 2016   10:31
star
star
star
star
star
dilek ateş
guzel bi urun bedenınız neyse onu alın
05 Aralık 2016   13:00
star
star
star
star
star
nurgül özel
çok güzel bi ürün ben kendimde kullanıyorum şimdiye kadar ne renginde solma oldu nede teli çıktı .Artık bütün bedenleri stoğa girsin lütfen çok müşterim var bu ürünü bekleyen
03 Kasım 2016   09:58
star
star
star
star
star
Reyhan Ustaoğlu
Ürün sadece dantel mi boş kap yazıyo ama göğüs ucu belli olmaması için sünger Ped var mı
20 Temmuz 2016   16:06
star
star
star
star
star
EBRU ER
Kullanıyorum çok rahat teli falan çıkmadı yüksek derecede yıkanırsa Çıkar Kom bile çıkıyor sadece sırtım dar diye agraf almak zorunda kaldım
26 Mayıs 2016   12:36
star
star
star
star
star
Burcu Tuncer
Musterimin 3 günde teli çıkmış rengini falan cok begenmisti ama teli çıkması hiç iyi olmadi
09 Mayıs 2016   10:53
star
star
star
star
star
Melahat Yılmaz
Harika urun.küçük gosteriyo.bedeniniz neyse onu alın.
28 Nisan 2016   21:42
star
star
star
star
star
ASİYE ÖZDEMİR
Guzel bi model baska renkleride olmalı bencede tam bedenınıze gore alın
07 Nisan 2016   23:31
star
star
star
star
star
Sinem Çibik
Çok süper herkese tavsiye ederim siyahi beyazı her rengi uretilmeli bence
28 Mart 2016   18:55
star
star
star
star
star
saliha çeliktaş gudu
çok guzel kullanışlı bir urun,rengide çok hoş.Fakat kalıp olarak dar geldi bana.O yuzden bir beden buyuk alın derim
27 Mart 2016   16:48
star
star
star
star
star
Duygu ERDEN
Cok guzel bir urun telli evet ama buyuk gogusler icin tam toparliyo bedeniniz neyse onu alin
26 Mart 2016   11:00
star
star
star
star
star
Emine Karahan
Sütyen güzelde kumaş esnekdeğil müşterim memnunkalmadi kalibi normal kumaş göründüğünden güzel kalin içini belli etmez.
26 Mart 2016   00:46
star
star
star
star
star
Nurcan Taşkan
Arkadaşlar bu ürün tellimi bırde kalıpları Nasıl
21 Mart 2016   09:08
star
star
star
star
star
irem erdönmez
önündeki dikiş kıyafete iz yapıyormu dışarıdan görünüyormu aceba
18 Mart 2016   22:31
star
star
star
star
star
Gülpembe Başar
Ben 75D kullanıyorum sizce kaç beden almalıyım
15 Mart 2016   15:14
star
star
star
star
star
Hilal Binarbaşı
Alan varsa yorum atabilir mi kaliplari nasil dar mi genis mi?
13 Mart 2016   18:21
star
star
star
star
star
Nurses Baş
Ürün güzel telli toparlayıcı bedeninize göre alın renk çok güzellik...
13 Mart 2016   15:17
star
star
star
star
star
Ebru Akbulut Adanaş
Ürünü çok beğendim. Hep kaplı sütyen takıyordum fakat artık bu sütyen favori. Kesinlikle alan kendi bedenini alsın. Çok tatlı bi pembe. Göğüs ucunu da belli etmez.
12 Mart 2016   13:50
star
star
star
star
star
sadegül kaynartaş
Bedeniniz neyse onu alın cok sık duruyo rengine cok güzel tavsiye ederım ayrıca tülleri rahatsızlık vermiyo
11 Mart 2016   21:38
Bu ürünün ortalaması:
star
star
star
star
star
Bu ürünü tercih edenlerin aldıkları diğer ürünler
Yorum: 42
148-006835
Miorre Telsiz Minimizer Toparlayıcı Sütyen
Katalog Fiyatı
¨ 35.95
Temsilci fiyatını görmek için lütfen Üye Girişi yapınız.
Yorum: 209
148-006840
Miorre Mınımızer Toparlayıcı Sütyen
Katalog Fiyatı
¨ 34.95
Temsilci fiyatını görmek için lütfen Üye Girişi yapınız.
Yorum: 48
148-006860
Miorre Dantelli Minimizer Toparlayıcı Sütyen
Katalog Fiyatı
¨ 43.95
Temsilci fiyatını görmek için lütfen Üye Girişi yapınız.
Yorum: 20
148-006865
Miorre Minimizer Toparlayıcı Sütyen
Katalog Fiyatı
¨ 32.95
Temsilci fiyatını görmek için lütfen Üye Girişi yapınız.
Yorum: 62
148-006990
Miorre Dantelli Minimizer Sütyen
Katalog Fiyatı
¨ 43.95
Temsilci fiyatını görmek için lütfen Üye Girişi yapınız.
Bu web sitesinde yer alan bütün materyallerin hakkı Avrupa Tekstil Kozmetik A.Ş.'ye aittir. İzinsiz kullanılamaz.
Başa Dön